- Snöstorm -

Måndag 24 november 2008

Vilket äckligt väglag det är ute, jag kan ju bara säga att det inte var speciellt kul att sitta och köra i skogarna idag på jobbet. Fyfan vad långsamt allting gick, blev jättesen tillbaka till Örebro...
Fastnade med bilen på ett ställe ute på landet, jättekul när man var jättestressad och det snöade jättemycket. Det tog 15 minuter att få loss bilen och det var efter att en karl hade hällt typ 5 liter KATTsand under mina däck.
Nej usch, det har varit förjävla väder idag och ca 5 gånger har jag varit nära att hamna i diket också, trots att jag kört jättelångsamt.. snön sliter bara tag i bilen och det går inte att styra den.. :S Jag lyckades iallafall hålla mig uppe på vägen hela tiden, även om det inte var många millimeter ifrån många gånger..

Och jag känner mig så frusen idag, mina händer är iskalla trots att jag varit hemma i över 1 timme och jag har gåshud över hela kroppen.. men det är inte kallt härinne, så jag vet inte vad det är :S
Det hjälper ju förmodligen inte att ta en varm dusch heller, för då blir det ju ännu kallare när jag kliver ur duschen igen..
Ja usch vilket dilemma jag har haha.

Nu ska jag gå och kolla hur många grader det är här inne egentligen.
Jaha, konstigt att jag fryser när det bara är 16 grader i min lägenhet, är det normal rumstemperatur kanske? Tror ÖBO att vi hyresgäster är några jävla Isbjörnar eller?
Ciao!


What's your opinion?
Postat av: Mmmaja.

öbo slår ju inte på elementen på riktigt förrän vintern är över, dom är dumma i skallen! ^^

2008-11-24 @ 22:41:47
URL: http://pappabiff.blogg.se/
Postat av: Sophie

Typiskt öbo med kalla lägenheter :( Du får skaffa en sån där braskamin som inte behöver nån skorsten.. vet inte vad dom heter men dom är till för lägenheter iaf :)

2008-12-07 @ 16:39:42
URL: http://pinkordead.blogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0