- Sleeping Satellite -

Är du..

Arrogant: Nej, det vill jag inte påstå
Osäker
:  Ibland ja.
Trött
:  Nu är jag trött, inte i vanliga fall :P
Intressant
: Ja, det borde folk tycka ;P
Barnslig: Jo men det är jag nog ibland :P
Rolig
: Jag vet inte, jag hoppas det :P
Pratglad
: Nästan alltid, ibland alldeles för pratglad för mitt eget bästa... haha
Frågvis
: Njaa.. joo det är jag väl.
Organiserad
:  Hahaha, va? Ehm.. pyttelite kanske..
Hälsosam:  Hehe, nästa fråga?
Blyg: 
Enligt min kompis Mia är jag den minst blyga på denna jord, jag vet inte om jag håller med :P
Attraktiv
: För vissa är jag väl det..
Lätt uttråkad
:  Mjoo... uttråkad just nu..
Vegetarian
: Nej.
Besatt
:  Hm, njaaaneeej... :P
Pålitlig
: Det tycker jag.
Filosofisk: Haha.. nej.
Smart
: Ja förfaan :P


Har du..

För många vänner:  Nej, det har jag inte.
Förföljelsemani
: Haha nej?
Tvångstankar:  Nej
Färgat håret:
  X antal gånger, ja :P
Brutit några ben
: Stortån har jag brutit typ 5 gånger :P
Några piercings
:  Naveln, 10 i öronen och ett i näsan (har inte haft smycke i på 1,5år men det växer aldrig igen..)
Egen dator
:  Japp.
Gjort bort dig rejält
: Jaa, men det bjuder jag på ;P
Komplex
:  Alldeles för många.
Kysst någon
:  Ja
Haft sex: 
Sex? Va? :P
Tagit nakenbilder
: Hahaha...
Sagt jag älskar dig till någon idag
: Ja, till min pappa :)
Varit kär
:  Yes, sir.
Blivit kär i någon på nätet
: Hehe, vet inte.
Dumpat någon
:  Ja.
Stulit någonting
:  Hm, godis när jag var mindre kanske...
Gjort något olagligt
:  Det har jag väl gjort, antar jag..
Bra självförtroende: Inte alltid :P



Vem..

Saknar du: Några stycken..
Vill du döda: Äsch, dom är inte värda besväret
Rörde dig sist: Casper (min katt)
Kramade du senast:
  Min pappa
Kysste du senast: Oj.. det vetefaan:P
Skrev du till sist
:  Ida
Vill du bli galet full med
:  Vill inte bli galet full :P
Får dig att skratta
:  Mina underbara nära och kära : ) och även främlingar ibland.
Slog du sist: Min farbror Marcus.. haha
Sårade dig sist: Det minns jag knappt.. :P
Gjorde dig riktigt glad sist: En kille..:P


Jag har inte speciellt mycket att göra, får väl snart lägga mig i min stora, tomma och kalla säng helt ensam :/
Det är inte lätt alla gånger men man får göra det bästa av situationen och egentligen borde jag vara van vid att få sova ensam, men man vänjer sig ganska lätt vid vissa saker... speciellt mysiga saker.. :P

Godnatt folket,
Ciao!


What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0