- Say something that matters -

Onsdag 12 november 2008

Hade en jättemysig kväll igår och natt, synd bara att man skulle upp och jobba imorse :P
Och jag tycker faktiskt att jag var duktig som cyklade till jobbet idag, för jag hade ingen bil.
Det kanske inte är jättelångt från Varberga till Pilängen men det regnade, jag hade inga vantar och jag har ingen kondition.. så jag tycker jag var duktig :P
Men jag lovade mig själv under den cykelturen att jag aldrig mer ska cykla till eller från Pilängen och hem. Aldrig. Åtminstone inte när det regnar och är iskallt ute :( När jag klev in på Bring kontoret trodde jag att benen skulle vika sig, dom kändes som kokt spaghetti och jag var röd som en kokt kräfta :S

Det gick asbra på jobbet igen, är så glad att jag har fått lite mer kontroll över Norrtur3 körningen nu :) chefen är också nöjd och det är ju det viktigaste. Jobbar imorgon igen, men nu har jag ju min bil igen så då är det inga problem.
Usch, dags att börja träna upp konditionen igen, det funkar ju inte att man ska få hjärnblödning av att cykla 7 km...
Nu är det fan skärpning!

Och det är även skärpning med maten också, måste börja äta ordentligt.
Idag åt jag första målet mat klockan 17.00, fick inte i mig någon frukost så jag tog ett glas mjölk bara, sen cyklade jag till jobbet, jobbade i 6 timmar och en timme efter att jag kom hem åt jag för första gången idag. Då åt jag snabbmakaroner och drack Loka med citronsmak till, inte den bästa maten heller om man vill hålla sig mätt :P
Det är ju sjukt, hur orkar jag jobba utan mat i magen?:S
                                                             
                                       I try to say something that matters

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0