- Sanningens Ögonblick -

Söndag 16 november 2008

Seg söndag, dåligt väder och dåligt med energi i kroppen.. Ja då blir det ju oftast så att man fastnar framför datorn som en annan nörd medan timmarna bara flyter fram utan att man får något vettigt gjort.
Sitter och kollar på Sanningens Ögonblick på kanal5 just nu och det lättar ju upp stämningen en aning iallafall.
Tittade ut genom fönstret förut och såg att det var isgata, inte bra alls med tanke på att det sitter sommardäck på min bil. Jag hoppas att det tinar upp tills imorgon när jag ska till jobbet iallafall, annars blir det jobbigt för mig.
Efter jobbet imorgon ska jag tatuera mig iallafall, eller jag ska fylla i en tatuering som jag redan har...
Får väl se om det blir några fler i framtiden, något litet blir det ju garanterat det vet jag ju.. men det får vänta tills senare..

Imorgon är det jobb igen och det ska bli skönt att komma ut och träffa folk faktiskt : )

Kanske tittar in här senare,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0