- Queen of Rain -

Onsdag 19 november 2008

Usch vilket väder det är ute.. fysjutton! Började snöa jättemycket när jag kom upp till Linde idag och jag har inte fått nån fleecetröja på jobbet än, så jag hade min tunna sommarjacka och ett linne på mig, INTE så jävla nice när det snöar in i jackan på mig och det blåser genom jacktyget.
Jag vet inte hur det är med er andra, men om man kör bil hela dagarna så är det inte så jävla kul det det snöar och är halt och jävligt, det kan jag lova.. usch säger jag bara.
Det kan få börja snöa 3 dagar innan jul sen kan snön hålla sig kvar till nyårsdagen sen får det gärna bli vår för min del.
Har inga dubbdäck på bilen än, måste fixa det nu.. annars hamnar jag väl i diket snart om vädret har bestämt sig för att stanna.
Men här i Örebro ligger inte snön kvar iallafall, det gjorde den i Linde och halt vart det också.
Vet inte vilket jag föredrar, snöslask eller halka..?

Nu ska lilla jag sluta klaga, men jag är på dåligt humör idag. Sov pissdåligt inatt och har ont i min läpp, har fått ett sår som tar kål på mig.. men jag ska inte spy mer galla över min blogg så jag tror det är lika bra jag slutar skriva för den här gången.. :P
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0