- Panik -

Lördag 29 november 2008

Ojoj, igår var det party party. Fyfan, är det någon som minns hur jag kom hem? :P Det gör iallafall inte jag, haha.
Jag var iallafall hemma innan 1 så det måste ha varit en stark drink jag drack på Pasta Baren :P Köpte en 6:a Redbull Jäger, fyyyfaaaan vad full jag blev. Trodde jag hade tappat bort min mobil, vilket jävla riksmongo jag är ibland.
Vaknade 08.45 i morse med ett ryck och flög upp ur sängen, "Helvete, vart faaan är min mobil?!?!?!" Men inatt tänkte jag ju inte på att ta min jobbtelefon och ringa till min mobil, nej nej, jag var ju full säger jag ju :P
Men jag hade tydligen fått tillbaka ett par hjärnceller under natten, så jag tog jobbtelefonen och ringde till min mobil.
Ojdå, det ringer i väskan, hoppsan... Den var inte stulen :P HAHA...
Ja det är inte lätt alla gånger, speciellt inte för mig :P

Så nu har jag varit vaken sedan kvart i 9 och jag har redan hunnit äta Ravioli och just nu dricker jag kaffe. Jag funderar fortfarande på vad som hände igår, varför jag var hemma så tidigt och varför jag trodde att min mobil hade blivit stulen :S
Ja, allt får väl sin förklaring senare, inte för att jag egentligen bryr mig men :P
Jag är vuxen och jag får ju göra exakt vad jag vill, så jag behöver nog inte oroa mig för något :P
Lite kul var ju att jag hittade min jacka i badrummet, mina byxor och trosor i köket och resten av mina kläder låg i sängen.. HAHA, jag gör ju ganska roliga saker när jag är full, man kan ju iallafall skratta åt mig dagen efter :P

Jag måste städa här hemma, mamma och Kent kommer hit sen och jag kan ju inte släppa in dom när det ser ut såhär.. fan då :P

Vi hörs nog senare,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0