- Norr utsocknes -

Torsdag 6 november 2008

Det är redan torsdag, veckan har flugit fram känns det som :S Jag blev helt chockad förut idag när någon på jobbet sa att det är fredag imorgon, jag har inte haft en tanke på det.
Jag måste nog vara lite skum som inte ser fram emot helgen, har faktiskt ingen lust att vara ledig.
För min del får det vara onsdag idag, utan problem faktiskt.
I måndags körde jag paket i Örebro och i tisdags, igår och idag blev det Glanshammar, Lillkyrka, Fellingsbro, Frövi, Vedevåg, Lindesberg och lite Nora tillsammans med en kollega.
Ska köra den svängen själv imorgon bortsett från Nora då, pirrigt :P
Men det går nog bra, man måste tänka positivt annars blir det ju inge bra alls.

Har iallafall fått jobba varje dag den här veckan, underbart skönt!
Måste måste måste earn some money för fan! :P


Har egentligen inte så mycket att skriva idag, hjärnan är rätt tom på ord. Är ganska trött idag, jävla Robban lät mig springa hela dagen, han körde och jag sprang med paket åt höger och vänster.
Karlar alltså, kan någon påminna mig om vad vi skulle ha dom till? ;P
Nejdå, det har varit skönt att röra på sig : )

Sitter och lyssnar på gamla goa låtar på YouTube och filosoferar lite kring meningen med livet, universum, varför vår galax heter Vintergatan och inte Sommarängen eller något varmt och Big Bang...
Det ska jag fortsätta fundera på nu :P

Vi hörs,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0