- Murderer -

Lördag 15 november 2008

MM-baren igår, det var en blandning av glädje, lite fylla och massa ilska.. iallafall för Mia.
Vi ska inte gå in på detaljer angående ilskan, förutom att jag tänker säga; Lär dig skillnaden på ditt och mitt, tjejen.
                                                         
Men det var mysigt när jag väl kom hem iallafall : )
Sedan var jag som vanligt uppe med tuppen, eller jaa klockan 9 iallafall och satte på kaffe. Var lite myssugen så jag la mig i sängen en stund till, men det var ju kört för mig att somna om när jag väl hade vaknat.. så jag fick hoppa upp igen och köra racet här hemma..
Sedan runt 12 rörde man sig upp mot stan och sedan ut till sommarstugan till mamma och Kenth för att städa ur bilen och sätta i den där bilklädseln som jag fick i julklapp förra året, äntligen.
Sen åkte jag hem igen och hämtade Casper och fortsatte sedan mot pappa för att fika och snacka lite skit. Och Casper fick leka med sin bror också. Nu ligger han helt däckad i min garderob och hårar ner alla mina kläder som vanligt... :P

Nu sitter man här och börjar bli lite seg, gårdagen börjar hinna ikapp mig.
Vetefaan vad som händer ikväll, förmodligen ingenting kan jag tänka mig eftersom jag är fattig som en kyrkråtta för tillfället. Kontot påstår att jag har 100kr kvar att leva för den här månaden, men jag vägrar tro på det så jag intalar mig själv att det egentligen är 1000kr jag har kvar. Undrar om det är så bra att tro det, men egentligen skiter jag i vilket för jag har ändå inget sug efter att shoppa..
Smart man är som går ut och dricker upp sina sista pengar på MM-baren, men lite livskvalitét måste man ju faktiskt unna sig. Jag och Mia är ju vana vid att leva i misär så det ordnar sig nog alltid :P

Nu ska jag dyka in i duschen alldeles strax och sedan komma ut som en ny fräsch människa.
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0