- In your face! -

Mia sitter och pluggar körkortsteori som en annan plugghäst och jag som ville dricka kaffe och snacka skit... men vi ska faktiskt ta oss till MM-baren imorgon och svepa ett par glas, det blir som vanligt jävligt trevligt : )
Så jag bestämde mig för att städa här hemma och eftersom jag städade i förrgår så fanns det inte mycket att städa, så jag gjorde det som fanns att göra och sen diskade jag. Sen ställde jag mig och tvättade lite kläder för hand(!) och när jag var klar med det så sprang jag runt och busade med Casper en stund.

När jag fortfarande hade lite överskottsenergi kvar i kroppen plockade jag fram en filt och började göra sit-ups på golvet. Det blev inte lika enkelt som jag trodde eftersom jag har en galen katt som plötsligt skuttade på mitt ansikte, sen sprang han ett varv runt rummet och tog ett nytt skutt på mig. Så fortsatte det under hela mitt "träningspass" och eftersom jag tyckte han var lite komisk så slutade det hela med att jag låg och gapskrattade i typ 10 minuter. Casper verkade tycka det var ännu roligare då så han skuttade lite till på mig och sen när jag skulle sätta mig upp så tog han tag i mitt hår och hängde sig fast. Sen fick jag ett jäkla sjå att få loss hans klor ur mitt stackars hår.
Det är inte lätt att ha en skadeglad katt :P
Nu börjar energin dala litegrann iallafall, så jag kommer säkert kunna somna sen när jag väl lägger mig. Och sen har jag ju fått lite träning också, gjorde ju inte bara sit-ups såklart och jag kan informera er om att mina andra övningar inte gick speciellt mycket lättare att genomföra med en katt hängandes i kläderna på mig.
Men jag älskar honom ändå, även om han är lite galen ibland ; )

Leave your worries all behind.
The room is dark - nothing to find.
Close your eyes - let's go dreaming.


Ciao!


What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0