- Hårig Räka -

Idag är kroppen helt mörbultad, kan knappt sitta ner för jag har så ont i svanskotan efter min stenhårda cykelsadel igår... när jag kom till jobbet i morse började jag lasta min automatväxlade Sprinter buss som vanligt, hade fått in alla paket i skåpet när lagerchefen kommer och ger mig en lapp och säger "Du måste nog byta bil..."
Skulle hämta en pall på 200kg i Lindesberg och behövde därför en bil med bakgavellift, så det var bara att plocka ur alla paket igen och sedan hämta en annan bil. Backar in den och sänker sen ner liften och då visar det sig att bilen är fylld med IKEA kundvagnar?! Och i samma veva backar UPS bilen intill kajen och då börjar det bli bråttom för mig, eftersom jag måste åka så fort jag fått mina paket...
Summan av kardemumman är att jag kom iväg jättesent, jag var jätteirriterad på allt vid det laget.. men det räckte inte med det..
När jag kommer ut på motorvägen visar det sig att jag inte kommer upp i över 80km/h med bilhelvetet. Jag står i princip på gasen och det händer ingenting, ringer kontoret och frågar om dom har spärrat bilen på 80.. men det har dom inte. Så när jag kommer ut på 110 vägen sitter jag och puttrar i 80 och t.o.m långtradarna kör om mig.. vid det laget var jag nära att koka över.
Men det löste sig med allt och trots att jag har ont överallt idag så är jag ändå glad, jag är som ett energiknippe säger Mia och det håller jag med om, konstigt det där :P
När jag kom tillbaka till jobbet gick jag till chefen och sa att jag aldrig mer tänker köra den bilen och det sa han att jag inte ska behöva göra.. Bra! : )

På måndag ska jag fylla i min tatuering också, var och beställde tid förut... så det blir nog bra med den också till slut :P

Du ser ut som en hårig räka, vet du det? Du äcklar mig mer än någon annan och jag tycker synd om dig för det står förmodligen inte rätt till någonstans i din hjärna .. fyfaan!
Rör mig inte!

Nu ska jag göra något annat, vad som helst bara jag inte sitter ner för det gör förbaskat ont i rumpan då:P
Ha en bra dag så kanske jag skriver lite senare,
Ciao!


What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0