- Halka -

Torsdag 20 november 2008

Det blev inget jobb för lilla mig idag, tråkigt men sant. Mamma ringde mig vid 10.30 tiden och sa att jag skulle komma ut till stugan för vi skulle hämta en massa däck och grejer. Sen åkte vi till Däckia och där köpte jag två nya dubbdäck till bak, och sen satte dom på alla mina dubbdäck på bilen, så äntligen har jag dubbdäck på nu.
Hade 4 dubbdäck från början, men ett av dubbdäcken var mer slitet än dom andra och inte heller godkänt mönster på så jag fick fixa 2 nya däck (eftersom man inte kan ha ett nytt och ett gammalt däck bredvid varann). Okej när jag säger nya menar jag att dom är nya för mig men inte nya från fabriken.. dom är fullt godkända i ca. 2 år till och allt som allt gick det på 500kr, med montering och balansering och hela karusellen. Hade jag köpt två nya dubbdäck hade det gått på 1700kr och då hade dom inte satt på dom andra två däcken heller...:S

Sen har jag faan inte gjort ett piss idag, kollat på 3 filmer och en av dom var Sex and the City som jag hade lovat mig själv att aldrig titta på :S Men det var jättebra kvalité och sen var det text också, så det blev att jag kollade på den.
Och den var faktiskt bra, om man är tjej. vilket jag är, tror jag?
Nu sitter jag iallafall och undrar vad som händer och sker imorgon, när både plånboken och kontot är tomma.
Vad återstår när man inte har några pengar kvar? :P

Ska sova nu, godnatt.
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0