- Fars dag -

Söndag 9 november 2008

Usch vad sent jag gick upp idag, har dåligt samvete över det nu.. Inte bra alls när det är måndag imorgon och grejer.
Efter att ha vaknat till liv litegrann gick jag ner till bilen och den startade ju självklart inte. Hade tur att det kom en bil precis då och jag frågade han som körde om han hade tid och lust att vara så vänlig och hjälpa mig starta min bil, det hade han och när vi fått liv i min bil åkte jag hem till mamma och Kent för att äta mat och fira Kent på fars dag.
Åt lövbiff, sås och potatis och sen drack vi kaffe och åt prinsesstårta och massa kakor och usch vad mätt jag är fortfarande.
När jag skulle åka hem hade det börjat regna som fan och jag var inte klädd för regn idag så jag hann ju bli dyngsur.
Tur att man har bil iallafall : )


Jävla Mia ska vara med och fotografera överallt ; ) Här var man nykter...
Nu ska jag snart titta på Singing Bee på 3an och sen blir det väl en paus innan klockan 21 då det är Sanningens Ögonblick på 5an :D

Ha en fin söndag gott folk,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0