- Talangen 2008 -

® Stolt storasyster  

Imorgon 2/7 ska min lillasyster, Nathalie 17 år, vara med i Talangen i Brunnsparken här i Örebro.
Det är inte annat än att erkänna att jag är riktigt stolt och riktigt nervös å hennes vägnar.
Men jag tror hon kommer klara sig bra för hon sjunger mig till tårar och det kan jag lova är svårt att lyckas med, jag hoppas bara att hon inte är för nervös.
Det kommer bli riktigt kul, har inte varit på Talangen sedan jag var 14 år eller något och nu 6 år senare är det dags igen.

Empty Room får ett helt annat värde och en helt annan glans med min lillasysters röst.
You go girl! I love you.


Nu ska jag äta upp resten av min jordgubbs-paj och titta på TV.
Ha det fint, så hörs vi sen.

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0