- RIP -

Torsdag 24 Juli 2008

® Rest In Peace my poor feet

Ja jag säger då det, det var nog det jobbigaste jag varit med om. Nästan- iallafall.
Stå i 3 timmar på samma fläck, med min onda rygg och en handväska som väger minst 3 kg.
Jag vet inte hur det kan komma sig att min väska väger så mycket, har ju inte så mycket i den...?
Jaja, åkte upp mot stan vid fyra tiden idag, träffade pappa en stund vi gick och handlade lite på Klippet,
sen satte vi oss vid Nikolaikyrkan i skuggan och väntade på Nathalie.
När Nathalie kom gick vi till La Baguette så jag fick äta lite, för pengar som jag fortfarande inte har...
Skitsamma, jag blev mätt i allafall och det är huvudsaken.
Pappa åkte hem och vi fortsatte ner mot Stortorget och Rix FM scenen.
Hamnade ganska långt fram, även om jag helst suttit på en bänk nånstans istället.
Det var kul, 100år sedan för min del, men jäävligt jobbigt. Kunde inte gå på mina hälar efteråt, dom var så ömma.



Efteråt åkte Nathalie hem till Baronbacken och jag åkte hem till Varberga.
Här var det som vanligt tomt, men kallt(?) av någon konstig anledning, det har ju knappast varit kallt idag..
sen upptäckte jag att jag glömt balkongdörren öppen, smart Rebecka, jättesmart. Konstigt att det är kallt härinne.
Undra vad jag har för äckliga insekter som tror dom får bli sambo med mig nu : (


Men det är ändå ensamt, tomt och tråkigt.
Riktigt trist faktiskt, trivs inte alls med att vara ensam 24*7. Det är okej ibland, men inte jämt jämt jämt!
Det kan vara skönt att få vara ensam om man bara känner för att ligga och läsa, bara sitta vid datorn eller bara kolla på tv. Men har man ingen lust till det, ja då vill man ha någon omkring sig.

Nu ska jag faktiskt lägga mig, orkar inte sova halva dagen imorgon.

Godnatt,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0