- Plask Plask -

® Huvudvärkens dag

Ja, usch... idag har det funnits en huvudvärk i huvudet hela dagen. Kan vara ett resultat av den dåliga sömnen de senaste 2 dygnen, eller så börjar jag bli sjuk. Känner mig lite konstig, så det kanske är nåt på gång.
Hur som helst, så har jag inte mått super idag kan man säga.
Somnade runt 6-7 i morse och vaknade vid 13-tiden, inte ett dugg utvilad... Men det var bara att gå upp, inte ligga och dröna hela dagen.
Har fixat en ny Header dessutom, var lite trött på den gamla..
Jag vet att jag inte kan sitta och byta header hela tiden, då blir det ju inge kul.. men ändå, det är ju kul :D

Sen åkte jag hem till mamma och följde med till Hjälmarbaden så att Sapply fick bada.
Stackars lilla gubben, har ju så tråkigt i lägenheten i stan när alla jobbar.
Han skulle säkert vilja bo ute i sommarstugan, men det går ju inte :P



Gud, vad mycket skitsnack det snurrar runt i den här stan. Det mesta verkar komma från en med samma blod i sig som jag själv, tänker inte nämna namn eller nåt här, med risk för ännu mer skitsnack... Jag blir så trött på folk, speciellt på DIG. Nu har du förstört ditt liv, så då är det väl dags att ge sig på andras liv? Mitt till exempel, vilket du i och för sig redan förut har lagt dig i.
Tycker faktiskt synd om dig, gör dig osams med alla, förlorar personer, håller på med skumma grejer, har inget liv...
Ja det är nog synd om dig att du är såpass patetisk som du nu bevisat alltför många gånger.
Orkar inte ens ta upp det här egentligen, för risken finns att det väller ut ännu mer från mig.
Alla saker du gjort mot mig t ex. Alla gånger jag förlåtit dig utan att du gjort nåt för det.
Alla pengar du är skyldig mig, som du aldrig kommer betala tillbaka.
Men den här gången rann bägaren över, nu har du gjort mig illa för sista gången!

Tack för mig,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0