- Onödig Info -

Brukar du äta ?

[  ] Snökulor

[  ] Geléhallon

[  ] Cocosstång

[  ] Lysmelk

[  ] Lakritsfiskar

[X] Fruktnappar

[  ] Knäck

[  ] Fudge

[  ] Sockervadd

[X] Karameller

[  ] Kexchoklad

[X] Fizzy flaskor

[  ] Klubbor

[  ] Marabou choklad

Totalt: 3


Gillar du?

[X] Hamburgare

[X] Pizza

[X] Pommes frites

[/] Tårta

[  ] Bullar

[/] Munkar

[X] Våfflor

[/] Pannkakor

Totalt: 5,5

Vart gillar du att äta?

[X] Mc Donals

[  ] Max

[X] Pizzeria

[  ] Burger King

[  ] Glassbar

[  ] Hard Rock Café

[  ] Buffé

[  ] Kina/Thairesturang

[  ] Sibylla

[  ] Gatukök

Totalt: 2


Dricka?

[X] Jul/Påskmust

[X] Sprite

[X] Cola

[X] Fanta

[X] Alkohol

[  ] Red Bull

[  ] O'boy

[  ] Mineral vatten

Totalt: 5

ANTAL: 15,5

0-14 Anorexia, börja ÄTA!

15-24 Normal, inte så att jag äter allt det här dagligen. Men normal funkar för mig : )

25-34 Mullig

35-40 Fetto, börja BANTA!



Tills vi hörs igen,
Ciao!

What's your opinion?
Postat av: Ida

Jag skulle ta testet men jag lovar jag kommer säkert få fetto börja banta haha

2008-07-31 @ 00:55:56
URL: http://annaidanathaliee.blogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0