- Nycklar & vin -

® Ser svart på vitt

Var på Arbetsförmedlingen idag, pratade med någon trång gubbe som liknade en vägg. Vad man än sa, svarade eller ville så sa han samma sak; "Nu är det tyvärr så..." kan inte ens räkna på fingrarna och tårna hur många gånger jag hört folk säga samma mening dom senaste 2 månaderna!! Blir snart riktigt jävla arg!
Sen åkte jag till vårdcentralen för att träffa sjukgymn. och där visade det sig att hon skrivit 14.00 på min lapp och lagt in mig i datorn på 12.15, skumt skumt.. men jag hann prata med henne lite (helt gratis, tänka sig) och be henne skicka hem ett intyg på att jag inte kan jobba som lokalvårdare längre.

Åkte sedan mot Willys för att handla lite, fick veta att min pappa befann sig i närheten hemma hos sin brors kompis för att tatuera sig, så jag åkte dit.
----
                                                                                  (sjuk jävla bild jag hittade i en tattoo tidn.) 

Sitter här med Mia min Mia, mitt älskade väsen. Hon är på toa nu, men jag vill bara säga att jag älskar henne.
Hon är min finaste vän, litar till 100% på henne och hon är en riktig vän.
Vi har druckit lite vin, med frysta jordgubbar i : )


- Hur mycket kostar du?

------------------
I know I made a mistake
Now it's too late
I know he ain't comin back
What I gotta do now ??



HAR DU NÅGONSIN?
Varit medvetslös: Näst intill.
Tackat nej till sex: Ja.
Hånglat med nån riktigt ful: Tyvärr har jag nog det
Hånglat med fler än 50 pers: mjaaa.. svårt att räkna dom
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Nej
Gjort något riktigt dumt: Ja det gör jag ofta
Gjort något du verkligen ångrar: Jag vägrar sitta och ångra saker jag själv valt att göra.
Varit nykter på nyårsafton: Nej
Åkt ambulans: Nej
Gjort nåt olagligt: ? Nja, ljugit vid förhör. Snattat när jag var mindre
Blivit polisanmäld: Nej
Droger: NEJ
Druckit: Ja, idag t ex.
Vilka kläder sover du i: Trosor
Vad hatar du: Allt möjligt, karlar t ex.
Varit kär: Ja, dum fråga får jag nog säga
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: JA
Är du ensam nu: Japp
Vill du gifta dig: Förmodligen inte
Vill du ha barn: Ja!

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0