- Hyvää Huomenta! -

® Ja, God morgon alltså : )

Japp, klockan är snart tre och jag säger godmorgon. Usch börjar bli trött på detta långa sovande nu...
Halva dagen har snart gått och jag har precis gått upp, känns inte sådär jättebra...
Men men, nu är det som det är med det.
Har verkligen drömt sjuka drömmar inatt, kommer knappt ihåg vad de gick ut på, men dom var väldigt obehagliga...
Fick tvinga mig till att vakna flera gånger bara för att få ett avslut på drömmen, när jag sen somnade om började nästa obehagliga dröm.
Men nu är jag vaken och mina drömmar är ett minne blott.

Thumbnail

Har inget direkt inplanerat på dagens schema, förutom att jag och Ida ska åka och handla på Lidl och sen kanske ta en sväng förbi Mc D?
Det visar sig vad som händer, nu ska jag fixa lite här hemma.

Vi hörs sen,
Ciao!♥

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0