- Goodnight, sleep tight -

Måndag 21 Juli 2008

® Remember, we said goodnight and not goodbye

Aja, klockan är inte alls mycket nej nej.
Jag sitter här fortfarande, enda skillnaden är att jag är tröttare nu än förut, TVn är avstängd
och hör o häpna, jag har fixat min sänglampa! Det är inte dåligt för att vara jag, ska jag säga.
Ska alldeles strax krypa ner i min säng, kände bara för att skriva lite här först.
Hoppas verkligen, verkligen att jag inte får besök av några jävla tvestjärtar inatt för då kommer jag springa så långt vägen räcker och lite till. Det var verkligen inte kul att vakna och upptäcka att man delat täcke med ett så äckligt kryp!
Har ni gjort det någon gång? Snälla tala om det för mig så jag slipper känna mig ensam!
Kommer förmodligen inte kunna somna, kommer ligga och tänka; "Nej nu är det en tvestjärt i sängen, jag är säker på det. Jag kände att det kröp på mig!" Jag känner mig själv.

Nu kanske man kan undra vad jag suttit vid datorn och gjort i flera timmar sedan förra blogg-inlägget. Ja, jag vet faktiskt inte vad jag har gjort :S helt plötsligt var klockan över 2 och jag har inte gjort ett skit.
Bara suttit och glott runt på nätet, ramlat in på alla möjliga sidor och glott lite till.
Jag är en väldigt nyfiken person, eller jaa.. nyfiken kanske är fel, vetgirig är jag.
Vill veta allt om alla, om jag får och jag tycker det är så kul att läsa om andras liv och kolla på bilder som andra lagt upp på t ex Bilddagboken etc. men helst ska det ju vara folk jag känner till. Vänner och även bekanta eller folk jag känner till genom andra och sådär.
Hej, jag heter Rebecka "vill-veta-allt-om-dig" Nilsson Vuolukka. Vad heter du? ;D


Ohh, har fått nageltrång i lill-fingret.. det gör såå ont såfort jag råkar nudda med fingret nånstans... skulle dra bort en flisa från lillfinger nageln och så följde hela jävla nagelbandet med :S nu är det helt infekterat och gör så jäkla ont, förstår inte hur ett så litet finger kan skapa sån smärta.
Får försöka låta bli att röra saker med lillfingret, så ska det nog gå bra.

och nu ska jag faktiskt lägga mig, äntligen.

Ciao! Och godnatt

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0