- A New Look -

Tisdag 22 Juli 2008

® Ett ansiktslyft

Nu har jag suttit ett tag och knåpat lite med min blogg, ville testa något nytt.
Vet inte ens om det blev bra, orkar inte bry mig just nu :P
Men men, nu ser min sida lite annorlunda ut iallafall. Får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar igen.
Men satan vad man blir trött och HUNGRIG av att sitta och pilla med design!
Nu måste jag ju med andra ord fixa något att äta, vilket kanske är bra med tanke på att det enda jag har ätit idag är 2 hårda mackor till frukost och Crema di Mascarpone med skivade frysta jordgubbar till middag.
Det var en riktig brakmåltid det, vet ni.




(inte världens bästa kamera som tog det här fotot va?)

Den här dagen har verkligen varit värdelös och meningslös, har inte varit ute en enda gång och det har ju knappst vädret försökt ändra på heller, regn regn regn...
Man kan ju bli deprimerad av mindre!
Men imorgon har jag saker som ska göras, så då blir det att häva sig ut ur denna borg som är mitt hem och ta sig upp på stan.

och nu blir det att ta sig upp ur sängen och gå ut i köket för att fixa något att äta.


Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0