- 106.3 Rix FM -

Onsdag 23 Juli 2008

® Fint väder


Först när jag vaknade vid 7.30 tiden imorse var det jättemulet och grått ute, mitt humör sjönk direkt.
Somnade sedan om och jaa, blev väckt klockan 13 av lillasyster Nathalie, hela dagen är med andra ord förstörd. Men vädret var mycket bättre och jag är på bra humör nu : )
Ikväll ska jag gå på Rix FM festivalen med Nathalie, vilket jag inte skulle ha gjort om det inte vore för hennes skull.
Det blir väl kanske kul, vi får se. Hoppas bara att vädret håller i sig och att det är varmt.
Nu sitter jag här och är som vanligt skithungrig och vet som vanligt inte vad jag ska äta, jobbigt.

Så jag ska kliva upp och klä på mig, sen rota igenom kyl, frys och skafferi på jakt efter MAAAT.
Så ser mina närmsta planer ut,

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0