-

®


I'm so sick of speaking words that no one understands.


DU:
Namn - Anna Rebecka Nilsson
Födelsedag - 28 mars 1988 på BB i Örebro
Bor - Varberga, Örebro
Ögonfärg - Blå-gröna
Hårfärg - brun/svart svårt att identifiera just nu
Längd - 172 cm i strumplästen
Högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt
Stjärntecken - Vädur
Skostorlek - 39/40
Är dina föräldrar skilda - Har aldrig varit gifta, dom separerade 1989
Skor idag - Svarta Adidas
Det första du tänker på när du vaknar - Börjar räkna timmarna tills det är anständigt att gå och lägga sig igen.

HAR DU NÅGONSIN
Rymt hemifrån - I början av året stack jag hemifrån, men det ordnade sig sen
Skolkat - Ja, jag var otroligt skoltrött sista året på gymnasiet
Sovit utomhus - Det har jag säkert...
Gjort något dumt som du skrattar åt idag
- Det är många saker som verkar löjliga idag, men som jag hade otrolig ångest över just då det hände.
Sett en död människa - Nej
Använt droger - Skulle aldrig falla mig in!
Retats - Ja, men bara på skoj.

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Druckit alkohol - Ja, syrrans student, midsommarafton osv.
Rökt - Hade en liten period då jag plötsligt började röka på fyllan,
men nu har jag inte rökt sedan januari och jag är riktigt nöjd med det. Blev lite orolig att jag skulle fastna i skiten.
Shoppat - Lite saker till hemmet, handdukar och ett eller annat klädesplagg, som jag egentligen inte hade råd med...
Haft sex - Nej
Bakat - Ja, Jordgubbspaj i söndags : )
Solat - Ja, litegrann

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU:
gråtit: Nej, har varit en bra dag idag
köpt någonting: Japp, mat på ICA i Mellringe
varit sjuk: Inte mer än vanligt, vet inte om man kan kalla min ryggsmärta för att vara "sjuk"..
sjungit: Jaa, satt och sjöng i bilen förut. Och här hemma, tur att man bor själv så folk slipper höra. 
sagt jag älskar dig: Nej
träffat någon ny: Japp, en ny tjej på jobbet som jag skulle introducera. Jättetrevlig var hon. 
saknat någon: Ja, eller nej.. eller jag vet inte?
kramat någon: nej, inga kramar idag
pussat någon: nej, ännu färre pussar idag
ätit: riskakor till frukost, pasta med fetaost till lunch och
färskpotatis, skinka och gräddfil-gräslök sås till middag.
och jag kan lova att det var det mesta jag ätit själv på en dag sedan jag flyttade hemifrån för 4 månader sedan.

What's your opinion?
Postat av: Alicia

Hej där söta du, idag fortsätter vi Fashion blogger awards 2008 med kategorin "Best Outfit" och din röst behövs! Det räcker med att skriva siffran till outfiten du gillar bäst, av de nominerade.



http://www.aliciasstil.se/2008/july/alicias-stil-presents-swedish-fashion-blogger.html



Många kramar, Alicia

2008-07-01 @ 20:21:10
URL: http://www.aliciasstil.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0