- Under all kritik -

Onsdag 31 december 2008

Ja, det här är verkligen under all kritik.. har inte skrivit något på jag vet inte hur länge och jag borde verkligen skämmas, usch. Men jag tänkte skriva några rader nu när jag har fått lite tid över till bloggen.
Har haft en jättemysig jul med snö, god mat, Kalle Anka och julklappar :)
Hoppas er jul har varit lika mysig som min och att ni är nöjda med vad ni förtjänat att få i julklapp, ja för man får väl det man gjort sig förtjänt av eller hur? :P

Igår åkte jag och lillsyrran Nathalie och hyrde en Beck-film och sen åkte vi hem till mig och glodde på den, sedan tittade vi på Dirty Dancing, som jag fick i julklapp av mamsen :D
Jag får väl skämmas ögonen ur mig nu när jag avslöjar att jag aldrig hade sett Dirty Dancing förut :O helt otroligt, ja jag veet det, men jag är en sån där person som alltid vill spara det bästa till sist och den var otroligt bra : )
Sen fick Nathalie sin julklapp av mig också, ett presentkort på BikBok och en LdB duschcreme.

Idag började dagen med att jag ringde och väckte Mia, det var dags för alkis-shoppingen på Systemet. Vi trodde vi skulle slippa allt folk när vi var ute i så god tid på dagen, men icke sa nicke.. väldigt många verkar vara lediga dom här dagarna innan nyår och dom verkade även tro att dom skulle slippa allt folk när dom åkte dit så tidigt, tji fick vi.
När vi äntligen var klara körde jag hem Mia och sen åkte jag hem och hämtade Nathalie, sen åkte vi till pappa och sen åkte jag, Nathalie och pappa till Marieberg för att leta efter något att ha på sig imorgon, det gick väl sådär. Jag har inget tålamod för att trängas bland en massa folk i affärer, det klarar jag mig verkligen utan. Så jag tappade lusten efter ett tag, efter att ha inhandlat två par leggings och ett par örhängen åkte vi hemåt igen.
Sen skjutsade jag hem Nathalie och pappa följde med mig hem och drack kaffe, sedan gick vi ner till min bil för att koppla i stereon som varit urkopplad pga att det varit fel på anslutningarna till batteriet.
När pappa hade åkt tog jag tag i disken och städningen här hemma och nu sitter jag här och häckar...
 Pappa och Nathalie
Imorgon blir det Mia, Niclas och hans polare i en lokal, karaoke och bubbel står på listan, resten får bli som det blir och det blir säkert bättre än förra året. Eller du kanske vill åka till Rejmyre igen Mia? Ja, vi kanske ska dra dit igen istället och fira nyår i en iskall lastbilshytt typ 10 mil från Örebro, med folk som aldrig sett smink förut, mitt ute i skogen dit inte ens ambulansen hittar och utan en bit mat på 36 timmar?
Ja, vi får fundera på det till imorgon ;P
Nej, tacka vet jag att fira i sin egen hemstad med folk man känner och max 5 km hem till sin egen säng :P

Om ni inte har hört Shakira - Illegal så tycker jag det är dags att göra det : ) den är inte speciellt ny, men bra ändå.
Nu ska jag snart dra igång en film och sen är det dags för sömnen. Måste vara utvilad imorgon, så man orkar fira in det nya året som vi hoppas blir bättre än det året som varit. Det kan vi väl alla hålla tummarna för? ;P

Vi hörs,
Caio! och GOTT NYTT ÅR!

What's your opinion?
Postat av: Mia

Rejmyre<3 tänk om vi hade fått sitta i lastbilen heeela dan igår? hade det inte vart underbart!

2009-01-02 @ 16:31:24
URL: http://peachez.webblogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0