- The Paradise -

Onsdag 17 december 2008

Sometimes it's hard to keep on running,
it takes so much to keep it going.
And I'm so sorry that I'm falling,
help me up let's keep on running. . .

Nu börjar jag bli lite trött faktiskt.. pratade med Mia min Mia förut iallafall, hon var hemma, trött och inte speciellt glad över att vara tillbaka i Sverige igen, vilket jag kan förstå :P
Hon kanske kommer hit imorgon och häller i sig hinkvis med kaffe tillsammans med mig, det tycker jag låter väldigt bra faktiskt : )
Såg att det var Titanic på TV idag och trots att jag har filmen ståendes i filmhyllan så blev jag sugen att titta på den på TV, men det vore ju dumt.. man sitter ju bara och stör sig på reklampauserna och jag kan ju se den när som helst, utan reklampauser :P
Så jag kollade istället på "Brudens Bäste Man" och sen på "Wallander - Mastermind" bra filmer båda två tycker jag.
Nu vetesjutton vad jag ska göra. Kanske borde sova, jag vet faktiskt inte...
Det visar sig : )
Godnatt på er iallafall,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0