- Bittermandel -

Det är nästan skrattretande att ni ska behöva ta till en massa metoder för att få min uppmärksamhet, allvarligt talat, tror ni att jag bryr mig fortfarande?
Nej verkligen inte, ska jag be att få tala om. Nej snälla ni, lev ert "liv" så lever jag mitt.
Fick besök av pappa förut, helt oväntat faktiskt. Han har väl inte varit här på typ 4 månader skulle jag tippa på, om inte längre.. Jag satte iallafall på kaffe och så satt vi och pratade i typ 1,5 timme. Väldigt trevligt var det iallafall :)

Har inte jobbat idag heller och jag börjar tröttna på det här nu, jag klättrar på väggarna och kryper ur mitt eget skinn snart. Sitter här och tjänar inte ett förbannat öre, det är ju inte så att räkningarna slutar komma bara för att jag inte jobbar, nej det kommer bli ännu mer knapert när januarilönen kommer... Jag är så trött på att inte ha ett skit över efter räkningarna och bara ha råd med mat. Vill unna mig själv något också, min mobil rasar samman snart, min bil rasar också samman snart, nej det gör den väl inte men det startar ju för sjutton inte.
Tänkte köpa ett träningskort efter årskiftet men det får vi väl se om jag har råd med, nya kläder kan jag ju bara drömma om också. I januari ska jag även besiktiga bilen och så ska skatten betalas, jaa gud vilken rolig månad januari kommer bli.
Usch vad jag klagar men jag kan inte hjälpa det, det börjar ju gå nedåt igen trots att det sett så ljust ut ett tag, det kan aldrig bli bra ordentligt utan jag får bara små ljusglimtar ibland och sen bär det nedåt som vanligt.
Hade hoppats på ett bättre år, 2009 och jag hoppas fortfarande för jag vet inte vad jag gör annars.

Nu ska jag sluta skriva för jag klagar bara, visserligen är det ju bara för er att låta bli att läsa om ni tycker det är jobbigt.. såhär ser jag på det just nu iallafall.

Vad önskar ni er i julklapp i år förresten? : )

Ciao!

What's your opinion?
Postat av: Sophie

Tack :) Ja hoppas du får en sånn ! ^^ Jag vettisjutton vad jag önskar mej.. Men pengar går ju alltid hem ;)

2008-12-11 @ 00:31:23
URL: http://pinkordead.blogg.se/
Postat av: Sophie

hehe precis :P jora bara bra med dom.. hade nästan önskat att dom blev lite större bara, när svullnanden lagt sig blev det inte mkt kvar :/ tkr jag iaf, men jag kanske bara vant mej.

2008-12-11 @ 10:41:09
URL: http://pinkordead.blogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0