- Sammanfattning -


...hittills 2008


- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Flyttade till en egen lägenhet, blev sjukskriven, sa upp mig från Rent hus, skaffade katt :)

- höll du några av dina nyårslöften?
Jag var smart nog att inte ha några nyårslöften ;P

- blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej, ingen som jag känner väl.

- dog någon som stod dig nära?
Nej

- vilka länder besökte du?
Haha, har fan inte åkt någonstans i år :S

- är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Stabil ekonomi, kärlek och massa skratt

- vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Tycker hela det här jävla året har varit ett helvete till största delen, det skulle väl vara 29 februari när jag flyttade in här, dagen jag hämtade Casper och 8 september när jag började jobba på Bring Express.

- vad var din största framgång 2008?
Mitt jobb på Bring Express : ) såg äntligen lite ljus i slutet av den långa mörka tunneln.

- största misstaget?
Ett ord; Glenn.

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Ryggen pajade ihop i början av sommaren och det höll i sig hela sommaren också.. men jag har varit allmänt frisk annars :)

- bästa köpet?
Casper, no doubt :)

- vad spenderade du mest pengar på?
Ehm, jadu Mia. krogen eller? ;D och bilen.

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Eget hem, Casper och när min enormt långa och branta nedförsbacke började plana ut i början av september.

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Dj Roine - Ragnar och Trulsa.. hahah

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har varit ledsen största delen av året ja..

- vad önskar du att du gjort mer?
Jobbat mer :P
 
- vad önskar du att du gjort mindre?
Varit så jävla dumsnäll, naiv och godtrogen. Borde ha spenderat 0 öre på idioter.

- blev du kär i år?
Nej, men året är inte slut än ;)

- favoritprogram på tv?
Grey's anatomy, Sanningens Ögonblick..

- bästa boken du läste i år?
Läste 47 bra böcker, Sagan om Isfolket :P och sen en massa andra böcker.

- största musikaliska upptäckten?
Ehm, nej..

- något du önskade dig och fick?
Ett jobb jag trivs på och sällskap i min (tydligen) kroniska ensamhet (casper alltså) :)

- något du önskade dig men inte fick?
Massa pengar över efter räkningarna och kärlek.

- vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Fick besök klockan 00.00 28/3 av mamma och Kenth, fick massa presenter och så fikade vi (ja mitt i natten). På förmiddagen senare samma dag åkte jag upp på stan och shoppade lite kläder, handlade på systemet för första gången och sen städade jag. På kvällen kom det en massa folk hit och festade, grannen kom och klagade på ljudnivån och jag blev full (ursäktad; fyllde 20 år). Festen blev rätt misslyckad eftersom det mest kom en massa snorungar som nån jäkla kumling bjöd hit... men jag var glad ändå :)

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Stabil ekonomi och kärlek, som sagt :P

- hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Hysterisk, ledsen, lobotomerad, glad, orolig... ett jäkla virrvarr helt enkelt :P

- vad fick dig att må bra?
Min familj och mina vänner (Mia allra mest)

- Bästa människan du träffade under året?
Har träffat massor med bra människor, som till och med väger över dom dåliga. : )

- årets sötaste?
Casper allra mest :D

- årets hetaste?
Pass.. :P

- årets besvikelse?
fram till September har det mest varit den ena besvikelsen efter den andra :S 

- årets bästa?
- Han hade världens afrokrull.
- Jaha, var det en neger?
- Nej, nej alltså det var en människa!

- årets snällaste?
Jag är alltid snällast ;)
hahaha. Nej men många har varit snälla, orkar inte skriva upp alla :P

Vi får väl se om listan hinner ändras innan året är slut, jag tvivlar ju men mirakel kan ju ske ;D

Ciao!


What's your opinion?
Postat av: peachez

haha årets bästa <3<3

2008-12-04 @ 22:15:38
URL: http://peachez.webblogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0