- Play it Hard -


SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu? Japp
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Självklart ska dom vara långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Jag tror det :P
4. När hade du sex senast? En månad sen ungefär...
5. Har du kört oskyddat nån gång? Hmm, jaa..
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Ja men inte ångrat mig nej.
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja.. :$
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Kanske har hänt :P
10. Haft sex på fyllan? Haha, jodå..
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Har nog hänt ja..
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Absolut :)
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Minnen finns kvar, även om jag inte sparat dom med vilja :P
14. Somnat gråtande pga kärleken? Jotack.
15. Varit på en blind date? Nja, kanske? :P
16. Varit otrogen? Nej
17. Ångrade du dig? Nej, ångrar inte att jag inte varit det :P
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 3,5 jävla år!
19. Har du någonsin varit kär? Jadå.
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja, väldigt många gånger också antar jag.

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Mia min Mia :)
2. Är du ofta med dina vänner? Inte så ofta som jag skulle vilja, men det blir väl så...
3. Vad brukar ni hitta på? Festa, fika, titta på film, promenera...
4. Bästa minnet med nån vän? Har massa bra minnen, går inte att sortera ut något speciellt :P
5. Säg namnen på några riktigt bra vänner? Dom vet vilka dom är :)
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja, absolut!
7. Har du hatat din bästa vän? Vi har ju haft våra dispyter, men neej hata är ett starkt ord..
8. Litar du på din bästa vän? Till 100%.
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja, det har hänt.
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ja.
12. Vart bor din bästa vän? Ett stenkast från mig, väldigt praktiskt :)
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Jag och Mia pratar om ALLT.
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Har hänt, ja.... :/
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Jag tror det, men är inte säker :P
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej, absolut inte!
17. Vilken kompis var du senast med? Mia, men hon är ju utomlands nu den lyllosen! :P
18. Har du många kompisar i din klass? Jag och mina klasskamrater i gymnasiet var väldigt olika, men några hade jag ju där :)
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Denise, Johanna, Emil, Ida, Sofia... typ :P
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Mia har jag känt sen tvåan i lågstadiet och Ida hade jag samma kontaktmamma som :)

SISTA SOM

1. Du fick en puss av? Haha det har varit dåligt med pussar, men Mia var det nog ;P
2. Sov med dig i samma säng? Haha Mia, när hon var här och drack glögg förra helgen :)
3. Du delade ett riktigt skratt med? Hm mamma tror jag :P
4. Du gick på bio med? Mamma och Kent, på Mamma Mia :)
5. Du höll i handen? ehm, jag vet inte :S
6. Du gick på stan med? Har inte gått på stan på flera månader, var på Marieberg med Ida för ett tag sen :)
7. Delade en pizza med dig? Tror ni inte jag får i mig en pizza själv? :P haha
8. Du ringde? Mamma
9. Skickade ett sms till dig? En arbetskamrat
10. Du kramade? Pappa
11. Gjorde dig lite besviken? Jag själv
12. Gjorde dig mycket besviken? Mamma.
13. Du skrev med på msn? Chrille
14. Du snackade skit om? Haha Glenn din jävel!
15. Du åkte bil med? Med Casper tror jag :P
16. Gav dig en komplimang? Hm, vetefan:P
17. Du kollade på film med? Casper :P
18. Du åt med på resturang? Mamma och Kent
19. Betalade något åt dig? Mamma
20. Grät inför dig? Oj, jag vet inte:S Jag grät inför mig själv senast :P

BOENDE

1. Bor dina föräldrar tillsammans? Nej :P
2. Om inte vem bor du mest hos? Är oftast hos mamma, annars bor jag själv
3. Har du eget rum? Jag har en hel lägenhet för mig själv :P
4. Egen dator? Ja
5. Egen tv? Ja
6. DVD? Yes
7. Boxer? Nej
8. Internet? Ja.
9. Vilka färger går i ditt rum? Vit/rosa/svart och nu när det är jul är det även rött här :)
10. Har du stror golvyta? 45 kvm, det räcker åt mig och Casper :)
11.  Får man plats att sova fler än en i din säng? Ja, absolut :)
12. Är köket stort? Man får plats 5 runt bordet om det krävs :P
13. Ismaskin? Vad ska jag med det till? :P
14. Micro? Japp
15. Glass i frysen just nu? Japp, Piggelin :P
16. Fler än en toalett? Haha nej.
17. Badkar eller dusch? Badkar :)
18. Tvättstuga? Ja, på gården
19. Balkong? Fransk balkong.
20. Bra grannar? Dom är tysta, förutom en som duschar kl.01.30 i typ 40min varje natt och sen startar nån mixer så det surrar i hela huset :P

DIVERSE

1. Favoritfärg? Svart och rött
2. Mobiltelefon? Röd SonyEricsson W910i
3. Skola och program? Gick på Rudbecksskolan Naturvetenskap SPRINT(engelskspråkigt)
4. Oskuld? Haha, in your dreams maybe.
5. Senaste filmen du såg? Breakin' All the Rules med Jamie Foxx :)
6. Senaste låten du lyssnade på? DJ Dean - Protect your ears
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? 21 timmar och 40 min, sedan jag återställde den förra veckan :S ojdå..
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? En hel del
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? Också en hel del
11. Vad åt du till middag igår? Inget..
12. Har du duschat idag? Japp
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? "Vi hörs senare, hejdå."
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? "Ja det gör vi, hejdå"
15. Har du skolkat någongång? Jodå...
16. Är du en svartsjuk person? Beror på om jag har anledning till det.
17. Går vänner före killar? Man ska ju se till att ha vännerna kvar när killen sviker sen... så ja det gör dom.
18. Kommer du bra överäns med din familj? Ibland, oftast iallafall.
19. Vad ska du äta till middag ikväll? Fråga mig inte, vatten kanske.
20. Har du några syskon? 3 halvsyskon och 3 låtsassyskon :P

Ciao!


What's your opinion?
Postat av: caroline

Yes, vet inte hur många år jag lyssnat på den..tröttnar aldrig :)

2008-12-11 @ 18:39:03
URL: http://cherrydarling.webblogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0