- Om det börjar brinna -

Tisdag 9 december 2008


"Om det börjar brinna så har jag ditt mobilnummer".
När sjutton blev jag brandman? ;P Senast jag kollade så var jag budbilsförare, om jag ens är det längre..
man vet ju aldrig nu när dom börjat krångla så mycket på mitt jobb..
Jag antar väl att det löser sig..
Och nu börjar jag känna att min årliga vinterdepression börjar knapra sig in i mitt medvetande, allt är mörk och jävligt och jag mår fan piss hela tiden. Inte kul för fem öre, för jag bara klagar och jag mår ännu sämre när jag bara klagar på allt och jag vet inte vad jag ska göra åt det.. :(
Det är väl bara att tänka positivt, jag vet men hur lätt är det när dagarna rullar på och jag sitter här och tjänar inte ett öre? Vad gör man då? :P

Jag ska iallafall diska klart nu och sen ta itu med städningen, nu jävlar får det vara nog med slöande!

Vi hörs senare : )
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0