- Ingen Ford på våran gård -

Måndag 15 december 2008

Då var helgen avklarad, fredagen var jag och Casper hemma hos pappa och Anne-lie en stund, sen åkte vi hem och så hade jag ett par kompisar här på kvällen. Satt och drack lite och snackade en massa och kollade på TV : )
Somnade inte förrän klockan var 8.30 ca och gick sen upp vid 13-tiden, var sjukt trött då.
Vid 18-tiden kom Kenth och startade upp min bil sen åkte jag och Casper hem till dom, kollade på Dansbandskampen(jaaa jag veet vad ni tänker nu) och sen glodde vi på Sunes Jul, julkalendern som gick 1991 på SVT. Hur bra som helst ;P vi kollade inte på hela utan kollade på resten igår, söndag.
Igår fick jag skjuts hem av mamma efter Wallander och min bil fick stå kvar där, för det finns en verkstad precis där dom bor där jag ska lämna in bilen, så dom får fixa anslutningarna till batteriet som är glappa och anledningen till att den inte startar som den ska.
Så nu har jag ingen bil, behöver handla men det blir ju SVINdyrt att handla på ICA Nära, man får inte mycket för pengarna kan jag ju säga, Tempo är också dyrt och det mesta är ju gammalt också... och inte har jag någon lust att gå ända bort till Willys det är en bra jävla bit dit.

Det är inte länge kvar till Julafton heller, julklappar har jag inte heller köpt några, helt värdelös är jag. Jobba får jag inte heller göra, värdelöst det också. Jag skulle nästan tippa på att det har lite med min bil att göra, att jag inte kan ta mig till jobbet och att dom inte har någon lust att hämta mig varenda dag.
Känns som jag har hamnat i den där förbannade nedåtgående spiralen igen, som jag nog har varit inne i 90% av det här året. NÄR ska det gå bra NÅN enda gång? Ååhh!

Och så har jag vänt på dygnet också, usch inte bra alls. Jag vill börja jobba igen, precis som förut och tjäna pengar.
Vad ska jag betala hyran med nästa månad? :(
Jag ORKAR inte ha det såhär mer.

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0