- In the Ghetto -

Måndag 22 december 2008

Hade lite svårt att somna inatt, var lite nervös inför att jobba faktiskt.. skulle gå upp 5.30 och börja jobba klockan 7, det var inga problem att gå upp och sådär, men fan vad trött jag var vid 12 tiden, usch usch.. Men det gick bra att jobba, riktigt skönt att vara igång redan från 7 faktiskt.
Efter jobbet åkte jag och tankade bilen, skulle tanka den full men av någon anledning så slog den ifrån innan tanken var full och jag blev ju skitnervös att något hade hänt med mina pengar på kortet, men det fanns pengar så det måste ju ha tagit slut i bensinpumpen eller något, jag har ingen aning :P
Sedan åkte jag och införskaffade lite julklappar, sista rycket blir imorgon.
Det blir att gå upp 5.30 imorgon också, sen ska jag vara vid mamma och Kenth 6.15 för att köra Kenth till jobbet, han ska tydligen börja tidigare än vanligt och då behövde han ta sig till jobbet på något sätt.
Sedan bär det av hemåt efter jobbet och plocka ihop massa saker och plocka in Casper i buren och sedan åka hem till mamma och Kenth för att installera sig där inför Julaftonsmorgonen då det bär av 10 mil uppåt i landet, till Ställberg som ligger 1 mil ovanför Kopparberg. Vi ska enligt tradition fira jul hos min mormor och morfar : )
Jag skulle bara behöva lite hjälp med vad sjutton man ska köpa i julklapp till sina föräldrar, får panik på det här snart.. det går inte att komma på någonting, för dom har ju allt :S måste verkligen få en snilleblixt till imorgon och sen köpa det, så jag slipper sitta och skämmas på Julafton :O
Det löser sig väl : )
Casper får inte följa med upp till Ställberg på julafton utan han får vara kvar hemma hos mamma och Kenth, vi kommer ju hem på kvällen igen. Men vi får ju stänga dörren in till vardagsrummet, för när vi satte upp julgranen i lördags och sen klädde den så dröjde det 2 min så hade han redan haft ner 3 plastkulor på golvet, man vill ju inte ens veta hur granen skulle se ut om han varit ensam med den i 10 timmar :O
Det är ju en riktig, levande gran också så man får ju förstå att han blir lite galen i den, det måste vara någon instinkt som lockar honom att tugga på barren och stå och stryka sig mot den :P

Sedan var jag så smart förut och la mig i sängen med en film, slocknade ju på en gång och sov 1,5 timme.. det är ju väldigt smart när man ska upp tidigt imorgon också :P
Det löser sig väl, imorgon är det ju dan före doppare dan, mysigt som fan :D

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0