- If you don't mind -

Onsdag 10 december 2008
Ditt namn:

Anna Rebecka Nilsson

Hur lång är du?

172cm

Spelar du något instrument?

Spelar trummor på ratten när jag kör bil och lyssnar på musik ;P

Dina första tankar när du vaknar?

"Äsch, det är snart dags att sova igen..." sen går jag upp:P

Vart befinner du dig just nu?

I Varberga

Biter du på naglarna?

Ja, när jag är nervös :P

Vad har du för färg på underkläderna?

Inga, har nyss badat :D

Har du några husdjur?

Ja, en crazy katt här och en hund hemma hos mamma :)

Vem är snyggast?

Oj, svårt fråga.. känner många snygga människor :D

Vem vet mest om dig?

Mia vet det mesta om mig

Vad vill du ha just nu?

En stabil ekonomi!

Ditt mål i livet?

Kärlek, trygghet och lycka. Det är det jag strävar efter :)
Rädd för?

Att någon i min närhet ska råka illa ut och slemmiga saker :S

Hur gammal är den äldsta personen du kysst?
Hm, 30 typ..

McDonalds eller BurgerKing?
McDonalds, men helst inget av det :P

Sjunger du?

Ja fyfan, sjunger för full hals när jag är ensam :P

Vad har du för skostorlek?

39/40
Vill du gifta dig?

Svår fråga, säger pass :P

Kommer du överens med dina föräldrar?

Mestadels, mamma och jag munhuggs lite ibland men det är väl så det är..

Skor du hade på dig idag?

Har inte haft några skor idag :P

Vad sover du i?

Trosor eller inget

Favoritårstid?

Vår/Sommar

Favoritmat/dryck?

Lövbiff/julmust(för tillfället)

Hur svarar du i telefonen hemma?

Har ingen hemtelefon:P

Hur svarar du i mobilen?

"Ja, hallå." Beroende på vem som ringer :P

Sov du ensam inatt?

Nej, Casper låg i ansiktet på mig och sov.. men kändes ensamt ändå :(

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Jag sov : )

Vad var det senaste någon sa till dig?
"Vi hörs" men Casper sa "Mjaauu" till mig nyss, vet inte om det räknas.. :P

Druckit idag?

Kaffe

Vad är det för väder hos dig nu?

Mörkt, vått och kallt

Godaste glassmaken?
Jordgubb eller blåbär :)

Drömmer du mardrömmar ofta?

Njaa sådär. Det går i perioder :P

Favoritklädsel?

Allt som är bekvämt :)

Favoritgodis?

Hårda godisar och saltlakrits :)

Hur många kuddar sover du med?

5 st

Vad längtar du mest efter just nu?

Lönen så jag kan handla julklappar :P

Saknar du någon just nu?

Ja
Snus eller cigaretter?

Snus

Längtar du tills din födelsedag?

Nej, inte ett dugg :P

Är du blyg?

Jag var det förr, men inte längre.

Tycker du att du har en fin dialekt?

Nej

Tycker du om fester?

Ja då, men det är inte ofta jag är på fest :P

Tycker folk att du är snygg?

Det vet jag inte

Har du använt någon hårprodukt idag?

Ja shampo :P

Vem får en puss?

Säger jag inte ;P

Sprit, cider, vin eller öl?

Dricker allt.

Hund, katt eller råtta?

Katt och hund, svår fråga:P

Ciao!


What's your opinion?
Postat av: Anonym

Lol

2008-12-23 @ 20:27:08

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0