- I just knew too much -

Torsdag 11 december 2008

Vilket vinterlandskap man vaknade upp till förut, helt vitt och snön yr omkring. Visserligen såg jag ju redan inatt att det började bli vitt ute men i morse fick jag en chock när jag såg hur mycket snö som kommit.
Vaknade helt bottenförkyld också, usch usch. Nästan tur att jag inte jobbar då, så kanske jag inte blir så förskräckligt sjuk : )
Nu börjar det iallafall kännas som att det är jul snart, när landskapet är alldeles vitt och det hänger en julstjärna i fönstret.


Casper gosar : )
Ciao!

What's your opinion?
Postat av: caroline

Någon gillar Sister Hazel ser jag, eller iallafall Champagne High. Åh, vad jag älskar den låten!

2008-12-11 @ 14:51:11
URL: http://cherrydarling.webblogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0