- I can walk on water, I can fly -

Tisdag 16 december 2008

Idag var jag uppe med tuppen, gud vad jag är duktig...

Nej, nu ljög jag så att näsan växte några centimeter, men jag var uppe klockan 11 iallafall. Det är ett framsteg jämfört med igår och jag tänker inte ens berätta när jag gick upp igår, för jag skäms otroligt över hur länge jag sov igår.. och resultatet av att jag sov så länge igår var ju att jag inte kunde somna förrän klockan 5 i morse.
Jag kan ju säga att någon hade brutit sig in i min lägenhet inatt, smugit sig fram till mig och hällt 10liter sand i ögonen på mig och sen smugit ut och låst dörren efter sig, mina ögon var sandfyllda när jag vaknade och dom svider fortfarande litegrann, trots att jag fått bort all sand.. :P

Tog 12.40 bussen upp på stan och gick till arbetsförmedlingen och fick sitta där och vänta i typ 20min och sen fick jag skriva i lite papper för att uppdatera min handlingsplan och hämtade nya papper till ALFA-kassan också. Sen gick jag lite på stan, men det var kallare ute än jag hade räknat med och jag hade inga vantar, så jag tog bussen hem ganska snart och gick av i Varberga Centrum för att handla, sen gick jag hem och satte på kaffe.
Nu sitter jag här och poppar musik och sörplar kaffe så det står härliga till...
Börjar bli lite flummig nu efter 4 koppar kaffe på tom mage, det är då man känner att man lever ;D

Gammal bild på Traniz och Öliz
Idag kommer min saknade älskade kisskotte Mia hem också, jag hade glömt bort vad det var för dag idag, så jag blev jätteglad när jag kom på det :D Hon däremot är väl inte lika glad att byta Teneriffas varma väder mot vårt underbara svenska vinterväder som vi har här nu. Men hon har ju mig så det ska väl räcka hoppas jag ;P
Ska ringa henne senare och se om hon landat på säker mark än, sen får hon fanimej ta och komma hit och dricka hinkvis med kaffe någon av dom närmsta dagarna tycker jag : )

Nej nu ska jag hitta på något annat, diska kanske vore en bra idé.. eller?
Ja, vi får se vad jag hittar på för något..
Jag är iallafall på ytterst bra humör idag, det är ju skönt : )

Casper gosar med mitt ben, mitt lilla hjärta : )
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0