- Congratulations -

Fredag 5 december 2008

Idag fyller min mamma 42 år, grattis grattis mamma! : )

Igår gick det åt helvete helvete helvete på jobbet. Helvete gick det åt.
Orkar inte ens förklara vad som hände, det var iallafall inte mitt fel.
Men hur som helst, idag får jag inte jobba.
Det är väl tur i oturen, för jag måste städa och diska här hemma.

Frågan är bara om jag får jobba på måndag eller vad fan det är som händer, ringde Pelle och frågade hur dom har tänkt sig att det ska bli. Men det verkar inte som om jag får sluta på jobbet, varför jag nu skulle få det när jag inte har gjort något fel. 18 mil, 35 kunder och 3,5 timme - räkna ut matten själva :P

Nu ska jag ta tag i disken, vi hörs
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0