- Borde verkligen. . . -

Onsdag 3 december 2008

Jag borde verkligen städa, jag borde verkligen det.. men orkar jag det då? Jag har ju iallafall lagat ordentlig riktig mat idag, räcker inte det? Jag köpte köttfärs och en massa annat på Willy's påvägen hem från jobbet, så jag ställde mig och gjorde köttfärssås och spaghetti när jag kom hem. Väldigt duktig tycker jag ;P
Nu har jag hela frysen med köttfärs och grejer, det är bra det.. har inte köpt hem KÖTT, alltså riktigt kött på jag vet inte hur länge... sen i april tror jag :S
Nu sitter jag här, mätt och belåten med en kopp kaffe framför mig. Stoppade i mig några pepparkakor nyss också, mumsigt :) så kanske jag blir lite snäll också, vem vet? :P
Nu är jag hur som helst väääldigt trött, helt slut i kropp och huvud... kanske får ett energiryck om ett tag och iallafall orkar diska... vi får väl hoppas på det tycker jag :)

Frågan är vad som händer i helgen, det blir ingen julfest med jobbet. Alldeles för många har strukit sig från listan, tror vi ska skjuta upp festen till nån annan gång. Huvudsaken är att vi har fest, skiter väl i om det är jul eller inte ; )

Nu börjar orden ta slut, vi hörs.
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0