- Another Birthday -

Måndag 8 december 2008

Så var det äntligen dags att välkomna ännu en person till gamla tanters klubb, klubben för oss som inte längre har något att se fram emot när det gäller våra födelsedagar. Klubben för oss som ska sitta här med världens ålderskomplex, varför man nu ska göra det när man bara är 20år..det vetefan.
Hur som helst, GRATTIS MIA MIN MIA PÅ 20ÅRSDAGEN!
Min tröst till dig är ju att jag kommer alltid vara äldre än dig och kommer därför bli pensionär minst 8 månader före dig.
Sen kan jag också trösta dig med att man faktiskt inte alls känner sig som en gammal tant och att rynkorna inte kommer riktigt än ; )
Hoppas du får en underbar dag iallafall och att ni får det härligt när ni åker utomlands imorgon (jävla lyllosar!) :D

Inget jobb idag, får väl se hur det blir imorgon.
Bilen startade inte igår när jag skulle åka hem från mamma och det lär den nog inte göra idag heller.
Vetefan vad man ska göra åt den där förbannade bilen, skrotar den snart..

Vi hörs senare,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0