- Snuten i Hollywood -

Torsdag 21 augusti 2008

hur naturlig är du?

Du har:
[x] En plattång
[ ] En locktång
[ ] Designparfym
[x] Mascara över 100 kr
[ ] Fondation över 200 kr
[ ] Ögonfransböjare
[ ] Olika borttagningsmedel
[ ] Speciell hårbalsam i en sprayflaska
[ ] Läppglans över 100 kr
[  ] Hårinpackning
[  ] Bodybutter
[x] Bodylotion
[x] Parfym över 300 kr
Totalt: 4

Du:
[ ] Använder locktång/plattång varje dag
[ ] Använder fondation varje dag
[ ] Använder mascara varje dag
[ ] Använder kajal varje dag
[ ] Avänder läppglans varje dag
[ ] Använder bodybutter varje dag
[ ] Använder bodylotion varje dag
[ ] Använder ansiktsrengöring varje dag
[ ] Använder hårinpackning varje dag
[ ] Använder hårspray varje dag
[ ] Tränar på Gym
[ ] Klipper dig varannan/varje månad
Totalt: 0

Du har:
[x] Tonat håret
[x] Färgat håret
[ ] Hårförlängning
[x] Piercat dig
[x] Tatuerat dig
[x] Tagit hål i öronen
Totalt: 5

Totalsumma: 9

 0-10 Naturligtvis naturliga tjejen !
10-15 konstgjord behandlad blomma
15-20 kanariefågel i nordisk miljö

Jamenvisst, här kan vi inte sova. Har nyss kollat på Snuten i Hollywood och jag är inte trött.. Sov inte länge idag, men ändå. Jag har ingen bok och dum som jag är så glömde jag be mamma ta med sig lite böcker hemifrån, när dom ändå skulle hit. Så nu sitter jag här, har läst varenda skvallertidning och Story-tidning jag äger, alla böcker jag har hemma har jag läst nyligen.. jaa.. vad gör jag nu då?
Blir det en film till, eller ska jag tvinga mig själv till sömns? hmm..


Casper behöver i varje fall inga filmer eller böcker för att somna, en leksak att leka med i 1 timma sen är han nöjd och trött. Blev livrädd förut, helt plötsligt trycker han sig in under min bokhylla där första hyllplanet är ungefär 5 cm ovanför golvet... han fastnade såklart med rumpan MITT under hyllan och jag började hyperventilera här, tänkte att nu jävla är det kört, nu sitter han där han sitter... men jag behövde tydligen inte oroa mig, han backade bara ut igen. Men jag tryckte in ett lakan som jag vek flera gånger, under så han inte kommer in där något mer. Det kan ju faktiskt hända att han gör så när han vuxit lite och då sitter han fast. Visst går det att lyfta på hyllan, men den är ju snortung!
Och vad sjutton ska jag göra med alla mina elsladdar som han får för sig att han ska leka med och en gång försökte han bita i en, han kommer ju dö om han får ström i sig!! :S Han är ju inte speciellt försiktig min lilla Casper och jag är ju rädd om honom :(
Någon som har något förslag? Jag kan ju tyvärr inte ta bort dom, för då funkar ju inget här hemma.. men om man kanske kan fixa nåt så dom inte ligger fritt på golvet?
Hjälp mig! :P


Casper, det lilla snälla och söta spöket som min lilla kisse blivit döpt efter : )

Nu ska jag försöka sova, på något sätt.. antingen med en film eller ja, en gummiklubba kanske?
Casper kommer väcka mig om cirka 4 timmar, så jag borde ju sova nu.
Godnatt,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0