- Vafan! -

Herregud, håller jag på att bli sjuk eller vad är det frågan om?
La mig och läste förut, kände mig jättevarm och hade huvudvärk.. så jag la ifrån mig boken för att vila ögonen en stund och JAG VAKNADE NU! Vad fan är det som händer här? Jag har sovit i typ 6 timmar :S och jag har världens ångest nu : (
Skulle ju bara vila ögonen i typ 10 minuter, och så blir det såhär?
Nu lär ju jag vara pigg resten av natten, JIPPI! Vill inte vara vaken hela natten ju, vill sova vid normal tid som alla andra.
Jag känner mig fortfarande som om jag är på G att bli sjuk, förkyld eller nåt.. det surrar i huvudet.
Får väl lägga mig och kolla på nån film, vem vet kanske somnar jag om och vaknar klockan 6 imorgon bitti. Då har jag ju i allafall vänt rätt dygnet :P

Jag behöver verkligen ett jobb, det här funkar ju inte!

Vill ha min kisse här nu!

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0