- Väduren -

När jag kom hem förut kände jag mig lite konstig i halsen, som om den laddar upp för nån sjukdom. Det kan inte vara halsfluss, eftersom jag inte har några halsmandlar.. men nu gick jag in och kollade mitt horoskop, det mesta stämmer.
Även det under rubriken Hälsa.
Jag tror egentligen inte på horoskop, men det kan ju vara intressant och se hur min dag är förutsedd att se ut; om det stämde alltså.. :P


 Tur
Du får ett meddelande om en storvinst som sedan visar sig vara falskt. Åter grinar oturen mot dig, och du får svälja förtreten.
 Hälsa
Din kropp kan säga ifrån genom att den blir öm någonstans. Ta inte för lätt på detta även om det inte är något allvarligt.
 Ekonomi
Pengar tycks vara det som du bekymrar dig mest över, och denna dag är tyvärr inget undantag.
 Arbete
Försök tänka framåt så hinner du bättre med när dagarna nu känns så korta.
 Kärlek
Du kan bli förvånad när någon som du tycker om idag beskriver dig på ett sätt, som du inte alls uppfattar dig själv på.
 Relationer
Någon i din närhet kan behöva ditt stöd i dag. Det har du igen en annan gång.

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0