- Underbart -

Gud vad skönt det var med en promenad, gått 3 km och bara snackat massa skit med Magnus. Riktigt trevligt var det måste jag säga, det måste vi göra om. Bra om man får upp kontidionen lite och får röra lite på sin stackars stela kropp.
Nu kanske ryggen börjar mjukna upp lite också, vem vet?
Vi snackade om olika sorters jobb, vad jag skulle kunna tänka mig att jobba med.
Han hade förslag på; kundservice, dammsugar försäljare och dylikt. Jag ratade alla förslag på en gång, jag kan inte sälja för jag har inte den pondusen eller styrkan att få folk att lita på mig.
Telefonist, nej du.. jag vet vad folk tycker och tänker om telefonförsäljare; jag tycker samma sak. så jag vill inte utsätta mig för sånt.
Han själv jobbar natt på Korvbrödsbagaren och det lät ju bra. Man kanske skulle söka jobb där? Kolla upp lite i allafall.
Men fortfarande ligger budbilsförare mig varmast om hjärtat och en dag ska jag bli det, om jag så ska behöva starta eget :P


Vi hann även med lite politik(jag är inte ett dugg insatt,men det kan vara intressant ändå), olika djur; ormrädsla, hundar, katter, avlivning av djur osv... sport pratade vi också litegrann om, bilar och festivaler.
Vi gick inte tysta i en sekund om jag säger så.
Jadu, Magnus det här får vi göra om. Det passar ju perfekt att vi bor så nära varann och så nära Varbergaskogen.

Nu är jag underbart trött i benen och lagom klar i huvudet. Perfekt : )

Ciao!♥

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0