- Tråk och bråk -

Vädret bråkar och jag har tråkigt, lyssnar på Snowstorm - Sommarnatt, riktigt gammal låt men hur bra som helst trots allt : )

Jag sveper över landsvägar ja jag
sveper genom natten
Och tar det cool till Clarion's sound med en
säker hand på ratten.

Jag får en sån där mysig känsla inuti mig när jag lyssnar på den här låten, en känsla av sommar och "no worries", kan man begära mer när vädret knappast liknar sommarväder?
Så här sitter jag, lyssnar på gamla goa låtar och leker med Photoshop.
Ni vet den där missnöjda sidan man har; åh, jag har så lockigt hår, tänk om jag kunde ha rakt hår eller jag har blåa ögon men vill ha bruna etc...
Jag sitter och uppfyller mina små önskningar med hjälp av Photoshop som är; billigare, enklare och möjligt!

Verkligheten           Drömmen








Visst är man bra löjlig?
Man ska ju vara glad för det man har, det finns dom som inte har något alls!



Denna bild får avsluta för den här gången, för han är ju så sööt ;D haha!
Ciao!

What's your opinion?
Postat av: melinda

hahah åååh gud, jag är skitnervös för att spricka å sånt där, aj aj aj...! så håll tummarna för fan! enligt ultraljudet så är det en pojke! så vi har typ förberett oss för en pojk :D

2008-08-03 @ 22:29:36
URL: http://melindalin.blogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0