- Skrock -

Torsdag 14 augusti 2008

Ja, jag kallar det skrock. Det är inget jag egentligen tror på, bara ibland...



 Tur
Du kanske går och drömmer om en större lotterivinst. Idag får du dock fortsätta drömma, din tur indikerar inga storvinster.
 Hälsa
Idag är det troligt att du vaknar av dig själv på morgonen med en nästan sprudlande energi. Det är något som håller i sig hela dagen.
 Ekonomi
Pengar tycks vara det som du bekymrar dig mest över, och denna dag är tyvärr inget undantag.
 Arbete
Idag har du ovanligt mycket energi för jobbet. Du kan få mycket gjort.
 Kärlek
En ny passion kan nu dyka upp helt oanmäld. Har du ett fast förhållande sätts du på svåra prov.
 Relationer
Någon förefaller just nu vara i behov av ditt stöd och omtanke. En kortare resa tycks vara aktuell.

Tänkte faktiskt analysera det här lite.
Tur: Det stämmer precis, finns det något jag går och längtar efter så är det en stor summa pengar som skulle rädda min ekonomi ett tag framöver. Ber inte om flera miljoner, utan bara en sisådär 100 000kr eller nåt. Inte så mycket begärt, eller hur? :P
Hälsa: Jag kan ju inte svara på detta riktigt eftersom jag inte har somnat och vaknat än. Men jag skulle bli väldigt glad om det stämmer, dock vet jag inte vad jag skulle använda all min energi åt :/
Ekonomi: Kunde inte säga det bättre själv, mitt enda bekymmer just nu. I allafall det enda bekymret som betyder något just nu.
Arbete: Ja tänk den som ändå hade ett arbete som fungerade för ens kropp. Det enda arbetet jag har chans att få, som det ser ut nu, är städjobb och jag är inte kapabel till att städa, längre.
Kärlek: Det är inte ofta jag säger det men jag behöver inte kärlek just nu, jag har för mycket annat att tänka på och det verkar inte heller som om någon tänkt kära ner sig i mig ändå, så nemas problemas.
Relationer: Ja, det här kan ju röra vem som helst i min närhet. Jag vet en som verkligen behöver mitt stöd just nu, min lillasyster Mikaela. Hon håller på att glida ur händerna på oss och vi kan inget göra, mer än att finnas där för henne.
Vad gäller en kortare resa, ja det kanske betyder den där resan jag tänkte göra till AF imorgon? En resa på ca 20 min...?

Nja, som sagt. Ibland prickar dom in ganska många saker. Idag stämmer det på de flesta punkterna. Jag menar, hur ska den som utför det här horoskopet kunna veta att jag är arbetslös?

Jag kan ju bara säga att jag kan förutse en sak i den närmsta framtiden, jag kommer ha århundradets sömnsvårigheter inatt.
Jag har ingen bok!
Utan bok, ingen chans till sömn. What to do, what to do?
Någon som har en gummiklubba att slå i skallen på mig?

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0