- Sexfixerad -

Då var det väl inte så mycket mer att säga än godnatt.
Tänkte nog lägga mig och glo på en film, tror jag : )
Heartbreak Hotel, funderar jag på att se : )
Sen blir det lite bok och sen blir det sova.
Ska upp vid 9 tiden imorgon och sen upp på stan, som sagt.

Jaa, karlar alltså. Tänker inte gå in på detaljer den här gången, men fyfan vad sexfixerade dom är.
Speciellt en killkompis till mig, skrev till honom på msn, då svarade han;
"Vad vill du..? Knulla? :D"
"NEEEJ, jag ville snacka jävla pucko!"
"Jo men kom och hämta mig, ja vet att du vill"
"Du är fan störd på riktigt"
Äsch, han kan ju leta upp någon annan, stackars karl alltså :P
Något sexliv har man inte haft på månader, hur ska detta sluta?
Undra om man kan dö av för lite sex? Jag tror nästan det, för jag är halvdöd :O
Nu blev jag kanske lite för privat här, men vem bryr sig? Jag delar med mig av mitt liv : )



Nu ska jag försöka avsluta "sex-konversationen" med den där karln (som egentligen bara är 22år) och sen starta nån film.

Godnatt, sov sött, dröm vått men vakna torrt sötnosar så hörs vi ;D
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0