- Seg dag -

Måndag 25 augusti 2008

Wohoo, 700kr i lön! YEEES. Verkligen.
Nej men det är väl inte allt jag får, dom där pengarna kommer från mitt andra jobb, budbilskörning.
Jag ska ju ha lön från Rent Hus också, haha typ 700kr där med:P
Alla andra kan njuta av sina löner idag, medan en annan fortfarande får sitta och vända på varenda krona.
Imorgon bär det iväg till banken för att skriva ut lite kontoutdrag och grejer.
Ska fixa dom sista sakerna till försörjningsstöd och sen åka och lämna in allt hos dom.
Jag måste även ringa Försäkringskassan IGEEEEEEEEEEEEN och fråga vad faaan dom håller på med. Idag är det 2 månader sedan dom fick mina papper, jag har lämnat in allt och nu SKA JAG HA MINA PENGAR!
Försökte ringa förut men det var såna jävla köer så jag fick hoppa över det idag. Åker hem till mamma och lånar deras telefon imorgon.

Idag har jag och Casper inte gjort ett dugg. Jag gjorde omelett förut, med tonfisk, röd paprika och ost i.
Blev massor med gott : ) och Casper fick en äggula blandad med lite tonfisk, äggula är ju bra för deras päls och grejer.
Sen satte jag mig och kollade på Snuten i Hollywood 3 och efter en stund kom Casper upp i sängen och gjorde mig sällskap. Sen gjorde jag lite varm o'boy och lade i marshmallows, mycket gott :)
Nu ska jag fortsätta vara slö och kolla vidare på filmer. Det blir Jurassic Park den här gången, underbar film måste jag säga.


Ciao!♥

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0