- Sängdags -

Nej, nu är det faktiskt dags för mig att krypa ner under täcket och sussa. Ska upp tidigt imorgon, vilket man ju i och för sig inte kan tro med tanke på vad klockan är nu... men imorgon bitti SKA jag upp, ska lägga mobilen långt bort så jag måste resa mig upp för att stänga av alarmet.

Innan jag åker till verkstaden imorgon måste jag till Willy's och handla ett par saker, sen blir jag billös i 2-3 dagar och då kan det vara bra att ha tunga saker inköpta redan.
Thumbnail
Godnatt, sov sött, dröm vått men vakna torrt ;D
Ciao!

What's your opinion?
Postat av: Alexandra

Åh, fin blogg.

Och godnatt :)

Eller godmorgon.

2008-08-05 @ 03:53:04
URL: http://tiominuter.blogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0