- Sällskap -

® En liten sambo

Jag ska få en liten sambo hem hit om 4 veckor, en liten kissemiss : )
Jag och pappa var ute vid Lekeberg och kollade på 3 kattungar som är 8 veckor gamla.
Gud vad fina de var! Det fanns en liten kattflicka och två små pojkar (tror vi iallafall, svårt att se könet när dom är så små) och jag bokade den ena katten direkt, en liten vit och svart boll som jag redan är fäst vid. Nu är det ju som sagt 4 veckor kvar innan dom är leveransklara och jag vill inte vänta, vill ha min kisse nuu! :P
Under dom här veckorna lär vi ju få veta vad det verkligen är för kön på min kattunge, och jag får ju lite tid till att välja ett namn till honom/henne.
Någon som redan nu har något förslag? Både pojk-och flicknamn behövs : )
Vore jättekul om någon hade nåt bra namn, jag med min dåliga fantasi kommer ju få riktigt svårt att hitta nåt bra.
Så snälla, snälla hjälp mig :D

Nu ska jag åka ut till mamma och Kent i sommarstugan, skulle bara hem en snabbis och berätta nyheten för er : )
och såklart lägga in ett kort på min nyfunna vän.
 
Vad är det för namn som ser ut att passa min lilla gosis?
Hoppas på att få lite hjälp : )


Ciao!

What's your opinion?
Postat av: melinda

hehe ja, tur du slapp känna smärtan ;)



oooh vad söt kissemiss :D den kanske heter...tufsen? monster? amor? pyret? haha äh ja vet inte, svårt med namn ;)

2008-08-03 @ 13:00:43
URL: http://melindalin.blogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0