- Rain -

® It's raining man!

Regnet det bara öser ner.
Ja enligt väderrapporten skulle det falla 50-100 mm regn idag, alltså mellan 5 och 10 cm regn. Kul? Nej!
Har nu diskat klart, ska låta disken torka lite sen ställa in den i skåpen.
Gick ut med sopor och kartonger nyss och precis när jag kommer ut börjar det ösregna.
Men, jag är ju inte gjord av socker(som min mormor brukar säga; klok gumma : ) ) så jag kom hel och välhållen hem.
Det är kvavt som i ett isolerat rum utan andningshål härinne, så det blir väl åska såklart..
Och blir det åska, så vet ju jag vart jag ska hålla till idag; härinne.



När jag hade klivit av bussen förut (en hållplats för tidigt) när jag skulle hämta min pärla, så började det också regna.
Det var en rejäl bit att gå från bussen och vägen är ganska öppen och alltså inte speciellt skyddande mot regn.
Då hade jag världens åskmoln över mig och gissa om det knöt sig i magen.
Hade lust att springa till verkstaden för att komma i skydd, ifall det började åska. Men jag vet ju med min kondition att det hade varit omöjligt.Jag kommer verkligen på dom värsta idéerna när jag ser åskmoln och jag är oskyddad.
Jag får för mig alla möjliga saker, att blixten ska slå ner typ 3 km ifrån mig men ändå röra sig under marken bort till mig och ge mig en stöt. Det är sjukt, men när man är rädd så är man inte speciellt logisk, eller hur?

Jag har fönster och balkongdörr öppen, det regnar som fan och ändå svettas jag... hmm, blir det inte åska så är det nåt skumt.

Sitter för en gångs skull och lyssnar på musik via Winamp. Han som hjälpte mig att installera allt på datorn (som även är personen som är skyldig mig en massa pengar) förde över all sin musik till min dator, så jag skulle ha lite musik från början. Och jag blir galen, det är ungefär 3 album med Bryan Adams låtar?! Så fort jag trycker bort en Bryan Adams låt kommer det en ny, eller så kommer det en Bob Marley låt.
Visst, vissa Bryan Adams låtar kanske är bra. Men inte 3 album + 1 Live album.. det är lite överdrivet.
Han påstår sig vara "Hip-hopare" men Bryan Adams är väl inte Hip Hop?
Hahaha.. aja, får radera skiten men det är ju så mycket!

Nu ska jag sluta skriva massa onödigt babbel, men frågan är vad jag ska göra istället?
Jag har druckit 4 koppar kaffe på en timmes tid, alldeles för mycket för mig.
Jag är spyfärdig :S


Vi hörs säkert väldigt snart igen : )
Ciao!♥

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0