- Pure -

Tänkte rekommendera en produkt faktiskt.
Garnier Pure - 3 i 1. Ansiktstvätt, ansiktspeeling och ansiktsmask i 1.
När jag använder den som mask så låter jag den sitta tills den stelnat, sedan blöter jag händerna med ljummet vatten och mjukar upp ansiktsmasken lite och gnuggar försiktigt ansiktet så att kornen i krämen "polerar" huden lite. Sedan sköljer jag ansiktet grundligt. Sen har jag världens lenaste babyhy i ansiktet. Krämen innehåller Mentol vilket gör att huden känns väldigt uppfriskad efteråt.
Jag rekommenderar den verkligen om ni vill ha världens lenaste hy på bara några minuter : )


Såhär otäck ser man ut, osminkad och med ansiktsmask. Titta och njuuut :P HAHA

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0