- Psykopater -

Lördag 2 Augusti 2008

® Klaras in my ass

Mia övertalade mig att vi skulle dra till Klaras, för att dansa och ha kul.
För det första fick vi springa till bussen, och då menar jag verkligen springa.. Har aldrig sprungit så fort så lång bit, fyfan jag hade blodsmak i munnen efteråt. Det värsta var ju att det faktiskt var 5 min kvar innan bussen skulle komma till min busshållsplats, duktig tidtabell-läsare du är Mia :P
Sen kom vi upp på stan, vid en uteservering träffade vi min mamma och Kent, pratade lite med dom och sen drog vi vidare mot Klaras... Massa folk i kön, massor med folk där inne och jag hade cellskräck och aggressioner hela tiden.. alla var på oss och alla skulle försöka snacka med oss, jävligt trängande kändes det. Mia blev bjuden på ett glas champagne av några killar, jag sa åt henne att inte dricka det eftersom man inte vet vad dom kan ha haft i glaset. Hon tyckte dom såg för mesiga ut för att kunna droga ner någon, men varför fick hon då springa och spy 2 min efter att hon druckit upp champagnen och varför förföljde dom där killarna oss resten av kvällen?!
Det var bara idioter ute ikväll, inte en enda normal människa träffade vi på. Folk knuffades, slogs, kastade öl på varann och drogade ner varann.. Men värst var alla som trodde dom hade rätt till att taffsa på oss, bara för att vi är ute på krogen.
Vem fan har sagt att man får rätt till att ta någon på arslet bara för att denna person står och dansar?
Jävla ärkemongon säger jag bara.
KLARAS IN MY ASS, du har förlorat mitt intresse totalt!!
Nu förstår jag varför jag slutade gå dit, det var ett tag sedan och jag hade glömt det mesta, men nu vet jag.
Hela Örebros idiot-liga kommer dit varje fredag och gör livet surt för oss som bara vill dit och njuta av livet och fritiden.
Man går alltid därifrån med en känsla av äckel och smuts.

Aldrig mer, nu får det vara nog!


FÖR DOM OKLARA

Nu blir det nåt att äta och sen blir det natti natti
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0