- Promenad -

® Vädret tycks ha skärpt sig

Min vän Magnus från flera år tillbaka skrev till mig på Msn idag.
Han frågade om jag ville hänga med ut på en promenad, javisst vart då? svarade jag.
Vi kom överens om att Varbergaskogen som ligger precis vid mig passar bra att gå runt, det är väl omkring 3 km eller nåt. Han bor i Mellringe, inte alls långt från min gård så vi är ju nästan grannar, nästan i allafall :)
Ska bli riktigt trevligt och skönt att röra lite på sig.
Jag ska slänga i mig något att äta och sen hoppas att huvudvärkstabletten hinner verka innan vi drar.
Har ju fått rekommenderat att försöka röra på mig 30 min om dagen, men helst inte längre i allafall inte på samma sätt. Så vi får väl gå raskt då : )

Hoppas det inte börjar regna bara, då blir jag ledsen i ögat : (

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0